Ads

Ya Ramadhan

Assalamu'alaikum wbt kepada semua bloggers. Rasanya masih belum terlambat untuk saya mengucapkan selamat menyambut ramadhan. Di dalam madrasah atau sekolah akhlaq & ibadah ini, marilah kita bersama-sama menjalaninya dengan bersungguh-sungguh supaya kita mendapat 2 ganjaran bagi orang yang berpuasa. Yang pertama ialah sewaktu berbuka puasa, rasaila nikmatnya ketika meneguk air setelah lama tekak kering kontang. begitu gembira dan nikmat. dan yang ke-2, yang paling utama ketika bertemu Allah swt di akhirat kelak. semoga ibadah kita diterima Allah hendaknya.

About Mohd Uzaini bin Mat Jusoh

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.

1 ulasan:

  1. salam Ramadhan buatmu abgku:)
    alhamdulillah, bersyukur ke Hadrat Ilahi kerana dgn limpah kurniaNya dapatlah kita bertemu dgn Ramadhan sekali lagi... Semoga Ramadhan kali ini lebih bermakna dan sempurna.. Cuma nk berkongsi satu cerita di Kedah, dlm hari pose kedua... aku pergi ke pusat membeli belah dgn niat nk beli makanan utk sahur nti... namun kedengaran lagu raya berkumandang dlm pusat membeli belah tu... ni la sikap peniaga yg tidak menghormati bulan Ramadhan dan hanya fikirkan keuntungan shaja. Renung-renungkan lah

    ReplyDelete